На Луганщині стартувало Велике будівництво
Проект «Велике будівництво», започатковане Президентом В.Зеленським розпочався по всіх регіонах України. У планах на 2020 рік – інвестиції на рівні 80 млрд. грн. у будівництво інфраструктури. Мова іде про будівництво 6,5 тис. км доріг, 100 нових шкіл 10- дошкільних закладів та 100 стадіонів. В Луганській області проект розпочався із добудови семикілометрової ділянку автошляху О 131309 місцевого значення «Нижня Дуванка – Лозно-Олександівка – КПП «Петрівка». Поточний середній ремонт цієї ділянки дороги, що з’єднує Сватове з с.Новочервоне, розпочала транспортно-промислова компанія Данко.
На думку в.о. керівника управління розвитку та утримання автомобільних доріг Андрія Чумака, ремонт цієї автодороги є соціально важливим для мешканців Сватівського, Троїцького та Білокуракинського районів.
В цілому, у 2020 році планується інвестувати у дороги місцевого значення Луганщини на рівні 4 млрд.грн. При чому серед джерел інвестування не тільки дорожній фонд чи державний бюджет, але також і кошти іноземних донорів та Світового банку зокрема.
У той же самий час, у експертів існує реальне занепокоєння щодо технологічної спроможності виконати якісні роботи такого обсягу. Зокрема, існує думка, що в регіоні банально не вистачає майданчиків під розгрузку, необхідної виробничої потужності та доступу до будівельних матеріалів необхідної якості. Свою позицію з цього питання висловив представника компанії Данко Ігор Бєлих: «Теоретичні ризики існують. Головна проблема – недостатньо розвинуте транспортне залізничне сполучення. Об’єктивно, через бойові дії, в регіоні відсутнє комплексне залізничне сполучення. Це означає що банально існують проблеми з транспортування будівельних суміші та матеріалів. Друга проблема – це доступ до самих матеріалів. Якісне дорожнє будівництво потребує цілком конкретних марок будівельних матеріалів. І якщо ми наприклад, в компанії Данко, встигли законтрактувати необхідну кількість того ж гранітного щебеню, то що стосується інших підрядників – тут я невпевнений. Обсяги такого будівництва також потребують значного парку сучасної спецтехніки та кваліфікованого персоналу. Оптимально, щоби це були місцеві мешканці, які б розвивали регіон через свої податки. Що стосується нас – ми впевнені, що зможемо виконати взяті на себе зобов’язання на пріоритетних для нас ділянках».