• Головна
  • Чому настільні календарі не втрачають популярніть у епоху електронних гаджетів
Новини компаній
12:44, 24 січня

Чому настільні календарі не втрачають популярніть у епоху електронних гаджетів

Новини компаній
Чому настільні календарі не втрачають популярніть у епоху електронних гаджетів, фото-1

Навіщо людям календарі на офісних столах, коли у кожного є така опція у смартфоні? А навіщо годинники? Ці девайси мали б щезнути з виробництва та продажу вже давно, як тільки з'явилися перші мобільні телефони.

Але ні наручні годинники, ні настільні календарі не тільки не зникли із пропозицій "за непотрібністю", а відвоювали свою нішу і закріпилися на ринку. Тільки змінився підхід - дешеві масові моделі поступилися місцем креативним і стильним. Зараз наручний годинник - це прикраса, атрибут стилю, успішності. А настільний календар із звичайного паперового "будиночка", який викидають за пару тижнів, став повноцінним сувеніром.

Щоб конкурувати на ринку, що змінився, компанії з виробництва сувенірної продукції стали пропонувати нові ідеї. Один із трендів - календар з логотипом на замовлення, з натуральної деревини, з "вічною" календарною сіткою. На перший план при такому підході виходять оригінальність конструкції та якість виконання - обробки матеріалу, нанесення зображення, підсумкове оздоблення.

Функціональність

На офісних столах місця небагато, тож там затримаються лише ті речі, які корисні співробітникам. Виробники вигадали багато ідей, як можна розмістити календарну сітку на деталях, які при складанні перетворюються на оригінальні орнанайзери - для канцелярських товарів, паперу для записів тощо. Фанера - міцний матеріал, тому можна не боятися, що такі конструкції розваляться, якщо будуть використовуватися за призначенням тривалий час.

Особливість, яка додає цінності виробам - "вічний" календар. Після нескладних маніпуляцій такий органайзер буде актуальним не лише цього року, а й надалі.

Креативність

За лояльність клієнтів між собою змагаються не лише великі бренди. Конкуренція висока серед середніх і дрібних компаній. Від кількості замовників під час економічного спаду часто залежить як розмір прибутку, так і виживання фірми. А рішення про те, кому зробити замовлення на товар чи послуги, за рівних цінових пропозицій та якості, часто приймає конкретна людина - менеджер із закупівель, офісний співробітник, головбух чи заступник директора.

Цілком можливо, що підштовхне його до ухвалення рішення на користь конкретної фірми календар із логотипом компанії, який йому подобається і який він бачить щодня на своєму столі. Саме так і "працює" реклама та інші маркетингові прийоми - нагадує назву, підказує контакти, не дає забути про те, що настав час оформити нову заявку саме у цієї компанії та ін.

Способи виконання

Фанера - матеріал, який добре піддається формуванню. З неї можна виготовити конструкції, які обмежені лише фантазією розробника. Нанесення зображення також має варіанти - лазерне гравіювання, шовкографія в один або кілька фарб і навіть повнокольоровий друк. Картинки та текст виходять чіткими, яскравими - не вигоряють та не стираються. Такі вироби служать роками, тому для них і розробили "фішку" - "вічний" календар.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...