Гарна упаковка для вина як перехід товару до вищої цінової категорії
Презентабельна упаковка алкогольних напоїв привертає увагу покупців, створює враження якісного і дорогого продукту. Красиво оформлену пляшку не соромно подарувати начальнику, колезі, другу, родичу. Тому виробники намагаються створити для своєї продукції привабливу красиву обгортку. Для ексклюзивних видів алкоголю ретельно опрацьовують дизайн і використовують дорогі матеріали.
Види упаковки
Упаковка для вина має вигляд невеликого пенала або навіть шафки з декількома відділеннями, висувними ящиками, куди поміщають келихи, сувеніри, листівки. Вони розрізняються по виду матеріалів, які використовуються для виготовлення тари:
- Картон. Коробки робляться шляхом склеювання або складання з подальшим закріпленням пазів. Матеріал добре тримає форму, його можна фарбувати в будь-які кольори, наносити друк або використовувати в крафтовому вигляді. Це самий бюджетний варіант.
- Переплетений картон. Матеріал має підвищену жорсткість, стійкий до механічних пошкоджень, не розшаровується і не рветься. Він застосовується в якості основи, зверху переплетений картон покривається дизайнерським або крейдованим папером, екошкірою. Це упаковка середньої цінової категорії.
- Дерево. Більш бюджетний варіант виконання - фанера. Це найбільш міцні й красиві матеріали. В них продають елітні вина. Дерево можна залишити в натуральному вигляді, пофарбувати в будь-який колір, нанести друк, додати металеві елементи, шкіряні ремені, мотузки з натуральних ниток, оксамит, деревну стружку, сургучні печатки. Це найдорожчий варіант, і немає сенсу його використовувати для дешевих алкогольних напоїв.
Випускаються різноманітні коробки для продажу в магазинах, подарункові, зроблені під замовлення для конкретної компанії.
Як упаковка впливає на цінову категорію
Упаковка для пляшки вина сприяє удорожчанню продукції. І справа не тільки в збільшенні собівартості, але і в поліпшенні зовнішнього вигляду. В очах покупців алкогольний напій в коробці ставиться на щабель вище інших, він виглядає преміально й елітно, навіть якщо виготовлений зі звичайних столових сортів винограду. Це відіграє вирішальну роль у виборі вина для романтичної вечері, особистого вживання, в якості подарунка.
Навіть використана упаковка працює на руку виробнику. Це безкоштовна реклама бренду. Люди неусвідомлено зчитують назви, запам'ятовують оформлення. Вони вважають, що якщо хтось вживає продукт, значить, він хороший, і треба його спробувати. Надалі це позитивно впливає на вибір при купуванні вина у супермаркеті або спеціалізованому магазині.