У Директі з'явилися коригування ставок по регіону показів
У Директі з'явилися коригування ставок по регіону показів
В Яндекс.Директе з'явилися коригування ставок по регіону показів. Їх можна використовувати, щоб оптимізувати структуру запису до однієї або кількох кампаній і платити за кліки в різних регіонах залежно від конверсійності трафіку. Если вас интересует раскрутка сайта в Киеве или в другом регионе, то данная статья, которую предоставляет smart-web.com.ua будет вам интересной. Продвижением сайта должны заниматься профессионалы!
До вихідної ставкою можна застосувати коефіцієнт від -90% до +1200%. Коригування підсумовуються з усіма іншими.
Наприклад, якщо ви підвищили ставку на 10% для користувачів мобільних пристроїв і на 10% - для користувачів з Києва, то для користувача мобільного пристрою з Києва ставка зросте на 20%.
Коригування ставок по регіону показу призначаються у тому ж вікні, де настроюється геотаргетинг. За замовчуванням вони застосовуються до всіх локаціях в цьому регіоні. Уточнити коригування на рівні областей та міст, що входять в обраний регіон, можна вручну.
Припустимо, ви керуєте бізнесом за доставку води в офіси: у вас є головний офіс в Києві та офіси партнерів і представників в Одесі та Харкові. При цьому ви готові доставляти воду в інші міста Київської області, але це не є пріоритетом для вашого бізнесу. При розміщенні реклами за ключовою фразою доставка води в офіс ви можете застосовувати підвищуючий коефіцієнт до ставки в цих трьох містах і понижуючий – по відношенню до інших міст Київської області.
Скоригувати ставки по регіону показу можна тільки на рівні кампанії. Якщо геотаргетинг групи оголошень відрізняється від місцеположення кампанії в цілому, буде коригування ставок застосовуватися до цієї групи, залежить від того, як вона призначена на рівні кампанії. Виняток – покази за умов розширеного географічного таргетингу: якщо в запиті згадується регіон, що входить у ваш геотаргетинг, коригування ставок будуть застосовуватися в тому регіоні, де оголошення по цьому запиту здасться.
Припустимо, вашим бізнесом по доставці води цікавляться ваші майбутні партнери з Львова: за запитом доставка води в офіс Києва ваше оголошення буде брати участь в львівському аукціоні зі скоригованої для Києва ставкою і здасться на тій позиції, для якої цієї ставки буде достатньо.
Для правильної роботи коригувань Директ змінив логіку налаштування регіонів показів. Раніше при призначенні різних геотаргетингов для груп оголошень єдиний регіон показів на рівні кампанії скидався. Тепер він зберігається, а про відмінності в установках для «вкладених» локацій регіону в інтерфейсі буде повідомляти значок ◐. При кліці на нього ви дізнаєтеся, в яких групах включена або виключена ця локація. Клік по галочці поруч з локацією працює як опція масового редагування.
Докладніше про настроювання коригування ставок по регіону показів розказано в допомозі. Підтримка цих коригувань з'явиться і в API Директа.