Продаж автозапчастин: як варто починати цей бізнес?
Торгівля автомобільними запчастинами – одна з актуальніших бізнес-ідей сучасності. Для автомобіліста існує багато варіантів придбати потрібну деталь, але вибір запчастини по він коду в Інтернеті виглядає економічно привабливішим, продавцю не потрібен оффлайн-магазин, великий штат працівників, оплата відпусток та інші витрати. Все це дозволяє зменшити вартість товару, а значить, отримати переваги перед продавцями на авторинках. Щоб успішно продавати вже недостатньо добре розбиратися в запчастинах. Виграють ті, хто використовує сучасні технології для побудови стосунків із клієнтами.
Нижче ми надаємо деякі рекомендації для того, щоб ваша справа отримала успішне просування вже на старті.
Як почати продавати автозапчастини?
Щоб оцінити слабкі та сильні сторони обраного сегменту, треба простежити за діями конкурентів та попитом покупців. Дана інформація знаходиться у вільному доступі та допоможе уникнути помилок при формуванні асортименту. Інші ваші дії будуть полягати в наступному:
- Для початку треба вирішити з яким сегментом ви працюватимете. Приватний чи комерційний, вантажний чи легковий, дешевий чи дорогий автотранспорт ви будете обслуговувати? А може вас цікавлять лише гоночні автомобілі та дорогий тюнинг, кузовні деталі, автофарби, чи німецькі авто? Починати краще з вузькоспеціалізованого магазину – так ви швидко знайдете якісний товар і досконально в ньому розберетесь. Лише після опанування свого сегменту можна братися за інший напрямок;
- Шукайте партнерів. Наприклад, домовтеся з автосервісами і при покупці давайте знижку на їх ремонт. За такої співпраці автосервіси незабаром теж почнуть направляти до вас клієнтів;
- Враховуйте сезонність. Восени та навесні зростає попит на запчастини для ремонту ходової, взимку частіше роблять кузовний ремонт. Після літа потрібно подбати про наявність витратних матеріалів для холодів та оновлення оголошень щодо розширення їх асортименту;
- Беріться за доставку запчастин на замовлення: не доведеться ризикувати розширенням асортименту;
- Якщо не вистачає коштів на оренду торговельного приміщення, продавайте запчастини зі складу. Інтернет-продаж зараз є обов’язковим, оскільки тільки він за мінімальних витрат забезпечує географію вашого постачання;
- Користуйтеся пошуковими системами для аналізу попиту з метою актуалізації асортименту, вивчайте пропозиції конкурентів.
Якщо ви дотримуєтесь наших рекомендацій, успішний старт вашого бізнесу стане набагато вірогіднішим.